وی که اخیرا” و بمدت ۱۱ روز برای بازدید از این نمایشگاه به کشور آلمان سفر کرده بود با نگاهی متفاوت به بررسی کارایی و اثربخشی “روابط عمومی الکترونیک”در برپایی این نمایشگاه و حضور موفق شرکت ها ی بین المللی در آن پرداخته است.
سبیت، بزرگترین نمایشگاه تجاری آیتی و راهبردهای ارتباطاتی خانگی و اداری در دنیا که از سال ۱۹۸۶ تاکنون همه ساله در شهر هانوفر آلمان برپا شده است، امسال نیز از روز چهارم تا نهم مارس برگزار شد.
در نمایشگاه امسال که در فضایی به مساحت دویست و چهل و یک هزار متر مربع برگزار شد، ۵۸۴۵ شرکت از هفتاد و هفت کشور دنیا از جمله ایران شرکت نمودندکه از این تعداد ۳۰۰۵ شرکت غیرآلمانی و ۲۸۴۰ شرکت آلمانی بودند.
ازجمله محاسن “روابط عمومی الکترونیک” لزوم آشنایی مدیران و کارشناسان روابط عمومی با آخرین دستاوردها و تولیدات فناوری های نوین ارتباطات و اطلاعات است که موجب افزایش دانش ٬کارایی مطلوب تر و تخصص تر شدن امور روابط عمومی است.
ارایه نتایج بررسی های موردی دکتر ضیایی پرور در این همایش ٬ تأکیدی است بر ضرورت استقرار نظام عملی روابط عمومی الکترونیک در وزارتخانه ها و سازمان های دولتی و بخش خصوصی.
http://prconference.ir/?p=5039