دوشنبه ۲۸ مرداد, ۱۳۹۸
برگزاری چهاردهمین همایش روابط عمومی الکترونیک و هشتمین دوره کنفرانس روابط عمومی و صنعت اردیبهشت ماه 1398

به مناسبت در پیش بودن ششمین کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی

نقش تبلیغات در اثربخشی و مدیریت افکارعمومی

    بازدید : 378

چهارشنبه, ۱۰ مرداد, ۱۳۹۷ :: ۱۰:۴۶

کد خبر : 12200

نظرات

پاسخ دادن

تمام حقوق این سایت متعلق به دبیرخانه دائمی کنفرانس روابط عمومی می باشد . طراحی شده توسط کنفرانس روابط عمومی