دوشنبه ۰۲ مهر, ۱۳۹۷
برگزاری سیزدهمین همایش روابط عمومی الکترونیک و هفتمین دوره کنفرانس روابط عمومی و صنعت اردیبهشت ماه 1397

به مناسبت در پیش بودن ششمین کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی

نقش تبلیغات در اثربخشی و مدیریت افکارعمومی

    بازدید : 139

چهارشنبه, ۱۰ مرداد, ۱۳۹۷ :: ۱۰:۴۶

کد خبر : 12200

نظرات

پاسخ دادن

تمام حقوق این سایت متعلق به دبیرخانه دائمی کنفرانس روابط عمومی می باشد . طراحی شده توسط کنفرانس روابط عمومی