هشتاد و نهمین شماره ماهنامه روابط عمومی با پرونده اختصاصی با موضوع«انتظارات تازه از روابط عمومی ها در دولت تدبیر و امید» منتشر شد.
در بخش اول «ماهنامه روابط عمومی» و پس از سرمقاله که به قلم جواد قاسمی رئیس انجمن روابط عمومی ایران با عنوان «نقش روابط عمومی در اطلاع مداری و دانایی» به رشته تحریر درآمده است؛ موضوع «انتظارات تازه از روابط عمومی ها و همچنین فرصت های پیش روی حوزه های ارتباطی» طی یک پرونده مورد واکاوی قرار گرفته است.
عناوین اصلی این پرونده شامل موارد زیر است:
– روابط عمومی و دولت ها؛ نه شیفتگی، نه منفی بافی!- دکتر محمد باقر حشمت زاده
-میزگرد تخصصی با حضور دکتر مسعود کوثری، دکتر اسماعیل قدیمی و دکتر امیدعلی مسعودی- با موضوع “انتظارات تازه از روابط عمومی ها”
– خردورزی جانمایه ارتباطات اجتماعی است- مصاحبه با دکتر محمد صحفی
– مردم و نهاد دولت؛ از اعتماد سوزی تا اعتماد سازی- مصاحبه با دکتر مهدخت بروجردی
– پنهان کاری، نشانه ضعف ارتباطات است- مصاحبه با دکتر محمدرضا رسولی
– وقتی سلیقه گرایی بر تخصص گرایی می چربد- مصاحبه با دکتر امیر مسعود امیر مظاهری
– پیش نیازهای حرفه ای گرایی در روابط عمومی- نوشته محمد خجسته نیا
– الزامات خانه تکانی در روابط عمومی ها- نوشته دکتر علی گرانمایه پور
– روابط عمومی ها، تعریف جایگاه؛ تبیین انتظارات- نوشته مهدی نکودست
– قانون طلایی روابط عمومی ها؛ مراقبت از رفتار مدیران- نوشته مریم روستایی
این مطالب عبارتند از:
بخش دوم ماهنامه روابط عمومی به موضوعاتی از قبیل سواد رسانه ای، تبلیغات، شاخص های اخلاقی در روابط عمومی، رسانه ها و سبک زندگی، بی اعتمادی اجتماعی، سواد بصری و موضوع شایعه و چگونگی بروز آن پرداخته شده است.
-نظام بانکی؛ اغواگری یا تبلیغات هدفمند- مصاحبه با علی جهانی
-نیاز خانواده ها به آموزش سواد رسانه ای- نوشته دکتر بهاره نصیری
-نقش رسانه ها در شکل گیری سبک زندگی- نوشته رامین شمسایی
-پژوهشی در کالبد شکافی شایعه- نوشته غلامرضا حاجی حسین نژاد
-بی اعتمادی اجتماعی و پیامدهای آن-نوشته سحر قدوسی
-سواد بصری را بهتر بشناسیم- نوشته فاطمه بدوی
-شاخص های اخلاقی در روابط عمومی-نوشته آمنه بختیاری
-ارتباطات ضعیف تر؛ بهره وری پایین تر- نوشته علیرضا حسنی خلیلی
بخش سوم ماهنامه روابط عمومی به موضوع آموزش و پژوهش اختصاص دارد. در این بخش به عناوین زیر پرداخته شده است:
-انتصابات جدید در حوزه روابط عمومی
– روابط عمومی و مدیریت بحران- نوشته محمد حقوردی
– معرفی کتاب «تبلیغات و اقناع» ترجمه دکتر حسین افخمی – معرف عادل میرشاهی
علاقه مندان می توانند جهت دریافت شماره هشتاد و نهمین شماره ماهنامه روابط عمومی و یا اشتراک ماهنامه، با شماره تلفن ۱ – ۲۲۹۲۶۷۷۰ تماس حاصل نمایند.
http://prconference.ir/?p=7144