وی افزود:روابط عمومی ، پلی ارتباطی است که به عنوان واسطه ای اثرگذار،درون و برون یک سازمان را به هم مرتبط ساخته و در قالب تلاش برنامه ریزی شده سازمان و مخاطبان را به نقطه تفاهم و تعامل نزدیک می کند.
مدیرکل روابط عمومی بانک ملت که به مناسبت درپیش بودن دومین همایش بین المللی روابط عمومی الکترونیک ،سخن می گفت با اشاره به تعیین روز ۲۷ اردیبهشت به نام روز ارتباطات و روابط عمومی ،گفت:در این روز باید تلاش شود مخاطبان سازمان ها با وظایف و مأموریت های روابط عمومی بیشتر آشنا شوند.
سعادتی ،بهره گیری روابط عمومی ها از ابزار و فنون ارتباطات و اطلاعات را موجب حفظ مشتریان و عامل وفاداری آن ها به سازمان دانست و در بیان تفاوت این نگاه در روابط عمومی سنتی گفت:در روابط عمومی سنتی ،جذب مخاطب جدید بیشتر مدنظر است.
وی ،به یک سویه بودن یک طرفه ارتباطات در روابط عمومی سنتی اشاره و تأکید کرد:سرعت ،دقت،گستره و دفعات نامحدود ارتباطات و حجم وسیع اطلاعات د رروابط عمومی الکترونیک باعث تنوع و جذابیت بیشتر اطلاعات و اخبار حوزه روابط عمومی شده است.
دومین همایش روابط عمومی الکترونیک ،همزمان با ۲۷اردیبهشت ماه ۸۶،روز ارتباطات و روابط عمومی با همکاری برخی از سازمان ها و وزارتخانه ها وباهماهنگی وزارت فرهنگ وارشاداسلامی برگزارخواهدشد.
http://prconference.ir/?p=4598