کودکان امروز، مانند نسل پدر و مادرانشان یا عقبتر از آنها تنها دغدغه بازی و سرگرمی ندارند چرا که در معرض هجمههای مختلفی از فضای مجازی هستند و باید سواد رسانهای را به آنها آموزش داد.
هرگز قدرت روابط عمومی را در موفقیت شرکتها و مخصوصا شرکت های کوچک دست کم نگیرید. با استخدام تولیدکنندهی محتوای حرفهای، شانس دیده شدن خود را در رسانهها افزایش دهید.
برای بازاریاب های محتوایی توییتر یک چالش منحصر به فرد است. به عنوان بازاریاب همه ما عاشق تولید محتوا هستیم. با این حال پلتفرم توییتر فقط امکان بارگذاری شمار محدودی از محتوا در بازه های زمانی مشخص را می دهد.