پنجشنبه ۲۹ شهریور, ۱۳۹۷
برگزاری سیزدهمین همایش روابط عمومی الکترونیک و هفتمین دوره کنفرانس روابط عمومی و صنعت اردیبهشت ماه 1397

مشروح اخبار

« قبل و بعد »؛ درنکوداشت فریدون وردی‌نژاد مدیر رسانه‌ای که فراموش نمی‌شود

دکتر حبیب‌الله معظمی، پژوهشگر و مدرس ارتباطات

« قبل و بعد »؛ درنکوداشت فریدون وردی‌نژاد مدیر رسانه‌ای که فراموش نمی‌شود

  متن این پیام به شرح زیر است؛ نوشتن در مهلت دو سه روزه برای یک یک دهه مدیریت رسانه‌ای موفق کارسخت است. کاش فرصت بیشتری می‌بود اما در هرحال؛ ۱- هدف اصلی من از نگارش این سطور؛ الف- کمک به نهادینه‌سازی فرهنگ قدرشناسی از افراد (آن هم در هنگامی که د

«روابط‌عمومی و شبکه‌های اجتماعی؛ ویژگی‌های روابط‌عمومی شبکه‌ای»

توسط محسن حاج‌محمدی و مهدی اسماعیلی و در سیزدهمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک ارایه خواهد شد

«روابط‌عمومی و شبکه‌های اجتماعی؛ ویژگی‌های روابط‌عمومی شبکه‌ای»

«روابط‌عمومی و شبکه‌های اجتماعی؛ ویژگی‌های روابط‌عمومی شبکه‌ای» عنوان مقاله‌ای است که توسط محسن حاج‌محمدی و مهدی اسماعیلی در سیزدهمین همایش روابط‌عمومی ارایه می‌شود. در چکیده این مقاله آمده؛ شبکه‌های اجتماعی، نسل جدیدی از پایگاه‌هایی هستند که این روز

وردی‌نژاد، مردی که بزرگی را با خود دارد

شاهرخ حیدری، مدیر آگهی‌های روزنامه همشهری

وردی‌نژاد، مردی که بزرگی را با خود دارد

شاهرخ حیدری مدیر آگهی‌های روزنامه همشهری به مناسبت برگزاری مراسم تجلیل از ۳۰ سال فعالیت علمی و عملی دکتر فریدون وردی‌نژاد در حوزه ارتباطات، رسانه و روابط‌عمومی، طی یادداشتی به بیان برخی از عقاید، دیدگاه‌ها و نظرات ایشان پرداخت. متن این یادداشت به شرح

مقاله «نظرسنجی در فضای وب» در سیزدهمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک ارایه خواهد شد

توسط دکتر محمد سلطانی‌فر، رییس کمیته علمی همایش روابط‌عمومی الکترونیک

مقاله «نظرسنجی در فضای وب» در سیزدهمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک ارایه خواهد شد

در چکیده‌ این مقاله آمده: یکی از مهمترین و پرغدغه‌ترین نیازهای رسانه‌ها و بالطبع آن روابط‌عمومی‌ها، شناخت مخاطبان و نزدیک شدن به افکار آن‌ها بوده و هست. در طول سال‌های گذشته شیوه‌های سنتی افکارشناسی، مخاطب‌سنجی و نظرسنجی یکی از سنتی‌ترین و درحقیقت کم

وردی‌نژاد معمار تحول رسانه‌ای در ایران

حسین ضیایی، مدیرعامل اسبق موسسه مطبوعاتی ایران

وردی‌نژاد معمار تحول رسانه‌ای در ایران

متن این پیام به شرح زیر است؛ بسیاری از کارشناسان امر رسانه در ایران بر این اعتقاد هستند که در دوره‌های مختلف و پر فراز و نشیب عنصر رسانه و مطبوعات در عصر جمهوری اسلامی تنها یک دوره از برازندگی، پویایی و استانداردهای علمی و مدرن برخوردار بوده است. این

انجام پژوهش‌های هدفمند، موجب افزایش اعتبار و ارتقای جایگاه روابط‌عمومی در کشور خواهد شد

حسن رضایی، مدیرکل روابط‌عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی

انجام پژوهش‌های هدفمند، موجب افزایش اعتبار و ارتقای جایگاه روابط‌عمومی در کشور خواهد شد

حسن رضایی، مدیرکل روابط‌عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی که به مناسبت در پیش بودن سیزدهمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک سخن می‌گفت، با بیان این مطلب افزود: هدایت و جهت‌دهی صحیح به فعالیت‌های روابط‌عمومی در فضای مجازی و رسانه‌های اجتماعی از اهمیت بالایی

انتشار صحیح اخبار موجب افزایش اعتماد عمومی مخاطبان به سازمان خواهد شد

مهندس پوری‌حسینی، رییس کل سازمان خصوصی‌سازی‌

انتشار صحیح اخبار موجب افزایش اعتماد عمومی مخاطبان به سازمان خواهد شد

به گزارش روابط‌عمومی سازمان خصوصی‌سازی؛ پوری‌حسینی در دیدار با اعضای شورای سیاست‌گذاری و کمیته علمی همایش روابط‌عمومی الکترونیک که در محل سازمان خصوصی‌سازی برگزار شد گفت: یکی از آسیب‌های جدی کشور در بحث روابط‌عمومی و انتشار خبر، بی‌اعتمادی مردم به خب

نقش روابط‌عمومی شبکه‌ای در اصلاح الگوی مصرف و سبک زندگی جهت تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی مورد بررسی قرار خواهد گرفت

توسط مجید پورخیاط و در سیزدهمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک

نقش روابط‌عمومی شبکه‌ای در اصلاح الگوی مصرف و سبک زندگی جهت تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی مورد بررسی قرار خواهد گرفت

مجید پورخیاط در گفت‌وگو با ستاد خبری همایش روابط‌عمومی اظهار داشت‌: روابط‌عمومی‌ها با تمهیدات و برنامه‌های عملیاتی در ارتباط با مسائل سازمان، توجه به ضرورت اطلاع‌رسانی به مقامات و مردم و همچنین تشکیل ستادهای استراتژیک می‌توانند بستر مناسبی را جهت اصل

«شما با کدام طرف هستید؟» روابط‌عمومی و تعاملات با شبکه‌های اجتماعی

توسط دکتر روح‌الله هنرور در سیزدهمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک ارایه خواهد شد

«شما با کدام طرف هستید؟» روابط‌عمومی و تعاملات با شبکه‌های اجتماعی

در خلاصه این مقاله آمده: نزدیک به نیم قرن از زمانی که آلبرت هیرشمن، اقتصاددان سرشناس آمریکایی، در اثر کلاسیک خود دو پاسخ به بروز افت یا فساد در یک سازمان یعنی خروج و اعتراض را از هم تفکیک و با هم مقایسه نمود می‌گذرد. در تحلیل او، خروج (به معنای جدا ش

صوت و فیلم

نشست تخصصی کاربردها و تکنیک‌های ویکی‌پدیا در ارتباطات

تمام حقوق این سایت متعلق به دبیرخانه دائمی کنفرانس روابط عمومی می باشد . طراحی شده توسط کنفرانس روابط عمومی