شنبه ۳۰ شهریور, ۱۳۹۸
هفتمین کنفرانس حرفه‌ای گرایی در روابط عمومی با موضوع بازاریابی دیجیتال در روابط عمومی مهرماه 1398 برگزار می شود

عناوین داغ

مشروح اخبار

روابط‌عمومی دیجیتال تغییر رویکرد از روابط‌عمومی سنتی به مدرن

دکتر هومن مسگریان، مدرس دانشگاه، متخصص و پژوهشگر در زمینه برنامه‌ریزی، تحقیق و توسعه سازمان

روابط‌عمومی دیجیتال تغییر رویکرد از روابط‌عمومی سنتی به مدرن

امروزه روابط‌عمومی دیجیتال یک اصطلاح رایج در بازاریابی دیجیتال است. می‌توان گفت روابط‌عمومی دیجیتال، ترکیبی است از روابط‌عمومی سنتی با بازاریابی محتوا

شناخت نقش و توان‌مندی روابط‌عمومی در دست‌یابی سازمان به اهداف بازاریابی بسیار حائز اهمیت است

دکتر محمود ترابیان، مدیر امور روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی بانک آینده

شناخت نقش و توان‌مندی روابط‌عمومی در دست‌یابی سازمان به اهداف بازاریابی بسیار حائز اهمیت است

دکتر محمود ترابیان، مدیر امور روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی بانک آینده که به مناسبت برگزاری هفتمین کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی سخن می‌گفت با بیان

روابط‌عمومی‌ها ملزم به مدیریت ارتباط مابین سازمان با مشتریان و کارکنان هستند

حسن رضایی، مدیرکل روابط‌عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی

روابط‌عمومی‌ها ملزم به مدیریت ارتباط مابین سازمان با مشتریان و کارکنان هستند

حسن رضایی، مدیرکل روابط‌عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بیان این مطلب افزود: توجه به دو عامل رضایت و ارزش در کلیه ارزیابی‌های مربوط به کیفیت خدمات ل

شاخص‌ها و الزامات روابط‌عمومی‌ها در ایران

ایمان قربانی، مشاور فرماندار و رئیس روابط‌عمومی و امور بین‌الملل فرمانداری تهران

شاخص‌ها و الزامات روابط‌عمومی‌ها در ایران

روابط‌عمومی با مهارت‌های لازم مـی‌تواند بر مدیریت عالی سازمان تاثیرگذار باشد به‌طوری که مدیریت در روند تغییرات همراه شود. روابط‌عمومی با اسـتفاده از ف

شاخص‌ها و الزامات بازاریابی دیجیتال موفق درایران

امیر صفری، دکترای تخصصی مدیریت بازرگانی، مدرس دانشگاه، متخصص و پژوهشگر حوزه بازارسازی و توسعه بازار

شاخص‌ها و الزامات بازاریابی دیجیتال موفق درایران

بازاریابی دیجیتال Digital Marketing، نوعی بازاریابی برای محصولات و خدمات متنوع به حساب می‌آید که در آن از فناوری‌های دیجیتال استفاده می‌شود. این نوع ب

روابط‌عمومی‌ها موظف به شناسایی مهم‌ترین شاخصه‌های مشتریان در ارتباط با کیفیت کالاها یا خدمات هستند

بهروز راعی، عضو شورای سیاست‌گذاری هفتمین کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی

روابط‌عمومی‌ها موظف به شناسایی مهم‌ترین شاخصه‌های مشتریان در ارتباط با کیفیت کالاها یا خدمات هستند

بهروز راعی، عضو شورای سیاست‌گذاری هفتمین کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی با بیان این مطلب افزود: در دنیای کسب‌وکار امروز لازم است تا فعالان بخش ر

روابط‌عمومی هوشمند و حرفه‌ای بروز تدریجی شکست در فرایندهای بازاریابی سازمان را پیش‌بینی می‌کند

غلامرضا اسکندری، مدیرکل روابط‌عمومی بانک سپه

روابط‌عمومی هوشمند و حرفه‌ای بروز تدریجی شکست در فرایندهای بازاریابی سازمان را پیش‌بینی می‌کند

غلامرضا اسکندری، مدیرکل روابط‌عمومی بانک سپه که به مناسبت برگزاری هفتمین کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی سخن می‌گفت، ضمن بیان این مطلب افزود: برو

ارایه روش‌های نوین در بازاریابی دیجیتال نیازمند درک صحیح از محیط بازار هدف است

فرید میرموسوی، عضو شورای سیاست‌گذاری کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی

ارایه روش‌های نوین در بازاریابی دیجیتال نیازمند درک صحیح از محیط بازار هدف است

فرید میرموسوی عضو شورای سیاست‌گذاری کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی ضمن بیان این مطلب ادامه داد: با توجه به تغییرات روزافزون و گسترده در حوزه فنا

سازمان‌هایی که محیط بازاریابی خود را درک و به درستی تحلیل کرده باشند، خدمات بهتری به مشتریان ارایه می‌دهند

دکتر محمدرضا انواری، عضو شورای سیاست‌گذاری کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی

سازمان‌هایی که محیط بازاریابی خود را درک و به درستی تحلیل کرده باشند، خدمات بهتری به مشتریان ارایه می‌دهند

دکتر محمدرضا انواری، عضو شورای سیاست‌گذاری کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی که به مناسبت در پیش بودن هفتمین دوره این کنفرانس سخن می‌گفت، با بیان ا

تمام حقوق این سایت متعلق به دبیرخانه دائمی کنفرانس روابط عمومی می باشد . طراحی شده توسط کنفرانس روابط عمومی