تنظیمات
اندازه فونت :
چاپ خبر
گروه : دبیرخانه کنفرانس روابط عمومی
حوزه : اخبار سومین کنفرانس روابط عمومی و صنعت
شماره : 2887
تاریخ : ۳ آبان, ۱۳۹۶ :: ۱۱:۱۵
محورهای سومین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت اعلام شد محورهای سومین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت که با اردیبهشت‌ماه 1393 و در دومین هفته روابط‌عمومی جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود،‌ اعلام شد.

 دکتر داود زارعیان، رئیس کمیته علمی سومین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت با بیان این مطلب گفت: سومین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت با موضوع «روابط‌عمومی، صنعت و رقابت برندها» اردیبهشت‌ماه سال آینده برگزار می‌شود که «برندسازی و نقش روابط‌عمومی»، «روابط‌عمومی و بازارسازی برای تقویت برند»، «روابط‌عمومی، صنعت و صیانت از برند»، «استراتژی‌های روابط‌عمومی در مواجهه با برندهای رقیب» و «روابط‌عمومی و جهت‌دهی به انتخاب مشتریان در رقابت برندها» به عنوان محورهای این کنفرانس تعیین شده‌اند.

وی با دعوت از اساتید، پژوهشگران و علاقه‌مندان به حوزه‌های روابط‌عمومی، صنعت و برندینگ برای ارسال مقالات خود به دبیرخانه این کنفرانس، اظهار داشت: مهلت ارسال متن کامل مقالات به این کنفرانس تا تاریخ 20 فروردین‌ماه تعیین شده است و صاحبان مقالات می‌توانند آثار خود را به نشانی info@i-pr.ir ارسال نمایند.

گفتنی است اعضای کمیته علمی سومین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت عبارتند از: باقر ساروخانی، داود زارعیان، احمد روستا، محمدرضا رسولی، محمود دهقان، حسام‌الدین بیان و غلامرضا کاظمی دینان.

علاقه‌مندان برای حضور در این کنفرانس و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب‌سایت www.i-pr.ir مراجعه نمایند.

© 2019 تمام حقوق این سایت برای پایگاه اطلاع رسانی کنفرانس‌ روابط عمومی محفوظ می باشد.