دوشنبه ۲۲ مهر, ۱۳۹۸
هفتمین کنفرانس حرفه‌ای گرایی در روابط عمومی با موضوع بازاریابی دیجیتال در روابط عمومی مهرماه 1398 برگزار می شود

مشروح اخبار

هفتمین کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی برگزار شد

با حضور جمع کثیری از استادان، مدیران و کارشناسان حوزه‌های روابط‌عمومی، رسانه و بازاریابی

هفتمین کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی برگزار شد

به گزارش دبیرخانه کنفرانس روابط‌عمومی، صبح روز شنبه ۱۳مهرماه، هفتمین کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی با موضوع «بازاریابی دیجیتال در روابط‌عمومی»

الگوی کاربردی مدیریت شایعات فضای مجازی

توسط دکتر احمد یحیایی ایله‌ای و در هفتمین کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی ارایه خواهد شد؛

الگوی کاربردی مدیریت شایعات فضای مجازی

در خلاصه این مقاله آمده: در این مقاله به سئوالاتی همچون: چرا شایعات فضای مجازی بوجود می‌آیند؟ چگونه شایعات تشدید می‌شوند؟ چگونه شایعات فضای مجازی بحرا

بازنده‌های روابط‌عمومی در سال گذشته چه کسانی بودند؟

حسین کلهر، نویسنده، کارشناس تبلیغات و مجری تلویزیون در هفتمین کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی بررسی می‌کند؛

بازنده‌های روابط‌عمومی در سال گذشته چه کسانی بودند؟

آنها می‌توانستند با راه‌اندازی کمپین‌های هوشمندانه از نام خود محافظت کنند اما اقدام ناصحیح و عدم بهره‌گیری از مشاوران کارآزموده، باعث شد تقریبا به صور

مقاله «دیجیتال مارکتینگ در روابط‌عمومی» در هفتمین کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی ارایه خواهد شد

توسط بهزادحسین عباسی، مدرس و مشاور دیجیتال مارکتینگ

مقاله «دیجیتال مارکتینگ در روابط‌عمومی» در هفتمین کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی ارایه خواهد شد

با پیشرفت تکنولوژی و گسترش رسانه‌های دیجیتال و شبکه‌های اجتماعی روابط‌عمومی‌ها نیز در جهت اطلاع‌رسانی و اقنا مخاطب نیاز به حضور در این کارزار جدید تبل

مقاله «جایگاه برند شخصی مدیران روابط‌عمومی در برندسازی سازمانی» در هفتمین کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی ارایه خواهد شد

توسط دکتر مونا رحمانی

مقاله «جایگاه برند شخصی مدیران روابط‌عمومی در برندسازی سازمانی» در هفتمین کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی ارایه خواهد شد

امروزه از روابط‌عمومی به عنوان هنر هشتم  و دستاورد قرن بیستم یاد می‌شود؛ این در حالی است که مفاهیم جدیدی همچون برندینگ و مارکتینگ و زیرشاخه‌های مربوط

روابط‌عمومی‌ می‌تواند در تعیین استراتژی‌های بازاریابی سازمان دارای نقشی کلیدی باشد

سیدفرید میرموسوی، عضو شورای سیاست‌گذاری کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی

روابط‌عمومی‌ می‌تواند در تعیین استراتژی‌های بازاریابی سازمان دارای نقشی کلیدی باشد

سیدفرید میرموسوی، عضو شورای سیاست‌گذاری کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی که به مناسبت برگزاری هفتمین دوره این سخن می‌گفت با بیان این مطلب افزود: ا

اشتباهات شاخص روابط‌عمومی در بازاریابی و بازاررسانی دیجیتال

حمید شکری خانقاه نویسنده کتاب برنامه ریزی راهبردی ارتباطی در روابط عمومی

اشتباهات شاخص روابط‌عمومی در بازاریابی و بازاررسانی دیجیتال

روابط‌عمومی‌ها باید از کلیشه‌گرایی سنتی خارج و روش‌های بازی در شبکه‌های اجتماعی را یاد بگیرند. روابط‌عمومی در حوزه سواد رسانه‌ای باید همه چیز را به‌صو

روابط‌عمومی دیجیتال تغییر رویکرد از روابط‌عمومی سنتی به مدرن

دکتر هومن مسگریان، مدرس دانشگاه، متخصص و پژوهشگر در زمینه برنامه‌ریزی، تحقیق و توسعه سازمان

روابط‌عمومی دیجیتال تغییر رویکرد از روابط‌عمومی سنتی به مدرن

امروزه روابط‌عمومی دیجیتال یک اصطلاح رایج در بازاریابی دیجیتال است. می‌توان گفت روابط‌عمومی دیجیتال، ترکیبی است از روابط‌عمومی سنتی با بازاریابی محتوا

شناخت نقش و توان‌مندی روابط‌عمومی در دست‌یابی سازمان به اهداف بازاریابی بسیار حائز اهمیت است

دکتر محمود ترابیان، مدیر امور روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی بانک آینده

شناخت نقش و توان‌مندی روابط‌عمومی در دست‌یابی سازمان به اهداف بازاریابی بسیار حائز اهمیت است

دکتر محمود ترابیان، مدیر امور روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی بانک آینده که به مناسبت برگزاری هفتمین کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی سخن می‌گفت با بیان

تمام حقوق این سایت متعلق به دبیرخانه دائمی کنفرانس روابط عمومی می باشد . طراحی شده توسط کنفرانس روابط عمومی