یکشنبه ۳۰ تیر, ۱۳۹۸
برگزاری چهاردهمین همایش روابط عمومی الکترونیک و هشتمین دوره کنفرانس روابط عمومی و صنعت اردیبهشت ماه 1398

مشروح اخبار

نقش روابط‌عمومی در تعیین استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال یک سازمان انکارناپذیر است

دکتر سیدضیاءالدین صبوری، عضو شورای سیاست‌گذاری کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی:

نقش روابط‌عمومی در تعیین استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال یک سازمان انکارناپذیر است

دکتر سیدضیاءالدین صبوری، عضو شورای سیاست‌گذاری کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی، در گفت‌و گو با ستاد خبری این کنفرانس با بیان این مطلب افزود: گستر

روابط‌عمومی‌ها نیازمند آشنایی با روش‌ها و شیوه‌های نوین بازاریابی دیجیتال هستند.

حسن رضایی، مدیرکل روابط‌عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی:

روابط‌عمومی‌ها نیازمند آشنایی با روش‌ها و شیوه‌های نوین بازاریابی دیجیتال هستند.

حسن رضایی، مدیرکل روابط‌عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به مناسبت در پیش بودن هفتمین کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی با بیان این مطلب ادامه داد: ف

بازاریابی دیجیتال زمینه‌های توسعه اقتصادی در جامعه را فراهم می‌کند

دکتر علی مصریان، عضو کمیته علمی هفتمین کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی

بازاریابی دیجیتال زمینه‌های توسعه اقتصادی در جامعه را فراهم می‌کند

دکتر علی مصریان، عضو کمیته علمی هفتمین کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی با بیان این مطلب افزود: در دنیای رقابتی موجود سازمان‌ها و کسب و کارها در ت

هفتمین کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی با موضوع «بازاریابی دیجیتال» برگزار می‌شود

سیدغلامرضا کاظمی‌دینان، رئیس شورای سیاست‌گذاری کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی 

هفتمین کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی با موضوع «بازاریابی دیجیتال» برگزار می‌شود

سیدغلامرضا کاظمی‌دینان، رئیس شورای سیاست‌گذاری هفتمین کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی با بیان این مطلب ادامه داد: در این بین روابط‌عمومی‌ها با تو

تبلیغات و بازاریابی کالا و خدمات؛ تفاوت‌ها و اشتراکات

بهروز تقی‌پور، دبیر شورای سیاست‌گذاری کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی

تبلیغات و بازاریابی کالا و خدمات؛ تفاوت‌ها و اشتراکات

فعالیت‌های تبلیغاتی که ممکن است در ارتباط با بازاریابی یک کالای مصرفی دارای کارایی بالایی باشند، ممکن است در ارتباط با بازاریابی فعالیت‌های هنری نامنا

تاثیر فناوری‌های ارتباطی و اطلاعاتی بر افزایش اثربخشی تبلیغات

بهنام تقی‌پور، دبیر کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی

تاثیر فناوری‌های ارتباطی و اطلاعاتی بر افزایش اثربخشی تبلیغات

امروزه وسایل ارتباط‌جمعی از طریق انتقال اطلاعات و مبادلۀ افکارعمومی از نقشی پررنگ در تحولات اقتصادی برخوردار هستند. بر این اساس می‌توان گفت که انسان‌ه

رسانه‌های تبلیغاتی مؤثر و افزایش اثربخشی تبلیغات

علی شوقی‌بنام، عضو شورای‌ سياست‌گذاری کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی

رسانه‌های تبلیغاتی مؤثر و افزایش اثربخشی تبلیغات

بهره‌گیری از جدیدترین ابزار و علوم توسط سازمان‌ها و شرکت‌های مختلف، همواره معمول بوده است و به‌عنوان مزیتی تأثیرگذار در نوع و شیوه اجرای تبلیغات هموار

ششمین کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی برگزار شد

با حضور جمعی از اساتید، مدیران و فعالان حوزه‌های روابط‌عمومی، تبلیغات و رسانه

ششمین کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی برگزار شد

ششمین کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی درروابط‌عمومی ضمن گرامیداشت یاد استاد میرزابابا مطهری نژاد، رئیس فقید انجمن روابط‌عمومی ایران و با سرود ملی جمهوری اسلامی

تمام حقوق این سایت متعلق به دبیرخانه دائمی کنفرانس روابط عمومی می باشد . طراحی شده توسط کنفرانس روابط عمومی