یکشنبه ۲۷ آبان, ۱۳۹۷
برگزاری سیزدهمین همایش روابط عمومی الکترونیک و هفتمین دوره کنفرانس روابط عمومی و صنعت اردیبهشت ماه 1397

مشروح اخبار

ماهیت و ارزش شهرت

نویسنده: گری هانی - ترجمه: امیر علی خلج

ماهیت و ارزش شهرت

تعاریف ارائه شده درباره شهرت آسان یابند. این یکی از تعاریف ارائه شده در وب سایت «مزیت نامشهود» است که از سوی جاناتان لو و پام کوهن کالافوت بیان شده است: شهرت، نامحسوس غایی است. به تمام معنی کلمه، چیزی بیش از این که چگونه یک سازمان از سوی دامنه وسیعی

کیفیت در روابط‌عمومی هوشمند

حمید شکری خانقاه، مدرس دانشگاه

کیفیت در روابط‌عمومی هوشمند

در روابط‌عمومی پویا و کارآمد جریان مبادله پیام سه سویه (سازمان، مخاطب و جامعه) و گاه چند سویه است و در همین راستا به واکنش‌های مردم با مخاطبان در قبال پیام‌های ارائه شده توجه شده و در ارائه پیام‌های بعدی به آنها ترتیب اثر داده می‎شود. بر این اساس در

مدیریت شهرت

علی مصریان، پژوهشگر حوزه ارتباطات

مدیریت شهرت

اینکه مخاطبین در مورد شما چه فکری می کردند، اهمیت نداشت. اما در جهان پیچیده کنونی با انواع رسانه‌های ریز و درشت که در دسترس همه قرار دارند، فرهنگ و ارزش‌ها وارد بازار شده و فرایندها را دستخوش تحول کرده است. این تحول باعث شده تا مدیریت شهرت و اعتبار د

روابط‌عمومی، صنعت و افزایش بهره‌وری

دکتر اسماعیل قدیمی، مدرس دانشگاه

روابط‌عمومی، صنعت و افزایش بهره‌وری

  ارتباط و ارتباطات در روابط‌عمومی راهبردی است؛ یعنی روابط عمومی باید مدیریت جریان اطلاعات را براساس ملاحظه نقاط ضعف‌وقوت درونی سازمان وشرکت متبوعه و تهدید وفرصت بیرونی آن انجام دهد. روابط عمومی از طریق اطلاع‌یابی و اطلاع‌رسانی در قلب فعالیت‌های

کارگزاران ارتباطی مهمترین حامی تولید کالای ایرانی هستند

غلامحسین شافعی، رئیس اتاق بازرگانی ایران

کارگزاران ارتباطی مهمترین حامی تولید کالای ایرانی هستند

بیشتر ما در این شرایط به دنبال روش‌هایی برای تزریق منابع بیشتر یا سخت‌تر کردن شرایط حضور رقیب در بازار داخلی هستیم. تجربه می‌گوید که این نگاه نه تنها به تولید منجر نشده و نمی‌شود، بلکه به مرور به دلیل فساد حاصل از رانت یا بی‌عدالتی در توزیع منابع و غ

مسئولیت اجتماعی و مدیریت شهرت

بهرام سبحانی، مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه

مسئولیت اجتماعی و مدیریت شهرت

اگر در گذشته توجه اصلی و هدف نهایی بنگاه‌ها کسب سود بیشتر و ایجاد انتفاع برای سهام‌داران بوده، امروزه به دلیل باز تعریف مسئولیت‌ شرکت‌ها فراتر از محیط پیرامون و ایجاد مسئولیت‌های اجتماعی در سطح جهانی، حرکت در مسیر ایفای نقش مثبت اجتماعی بخش مهمی از ف

به بهانه هفته روابط‌عمومی؛ هفته همدلی و دیالوگ

سید غلامرضا کاظمی‌دینان، رئیس شورای سیاست‌گذاری هفته روابط‌عمومی

به بهانه هفته روابط‌عمومی؛ هفته همدلی و دیالوگ

«هفته روابط‌عمومی» طی چندسال گذشته به زمینه و عرصه‌ای برای ظهور هم‌دلی و هم‌صدایی جامعه روابط‌عمومی کشور در مورد موضوعات مساله محور و مبتلابه روابط‌عمومی در سازمان‌ها و جامعه تبدیل شده است. برنامه‌های متنوع هفته روابط‌عمومی که با ابتکار و پیشنهاد همه

روابط‌عمومی، تفاهم، تعامل و بهینه‌سازی رفتار

امیرعباس تقی‌پور، فعال حوزه ارتباطات و رسانه

روابط‌عمومی، تفاهم، تعامل و بهینه‌سازی رفتار

دکتر محمد فاضلی، عضو هیأت علمی دانشگاه شهید بهشتی که این روزها، با راه اندازی کانال «موفقیت‌های کوچک ایرانیان» سعی کرده با ترغیب و تشویق و بیان تجربه‌های کوچک، ظرفیت افراد را جهت ایجاد بهبودهای جزئی در مسیر زندگی اجتماعی به کار گیرد، یک کار عملی و مؤ

هفتمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت برگزار شد

با حضور مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی از سراسر کشور

هفتمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت برگزار شد

به گزارش ستاد خبری کنفرانس روابط‌عمومی، صبح امروز ۲۳اردیبهشت‌ماه هفتمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت با مشارکت فعال مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی در محل هتل المپیک تهران برگزار شد. در ابتدای این مراسم، امیرعباس تقی‎‌پور، عضو شورای سیاست‌گذاری هفته روا

تمام حقوق این سایت متعلق به دبیرخانه دائمی کنفرانس روابط عمومی می باشد . طراحی شده توسط کنفرانس روابط عمومی