تمدید مهلت ارسال مقالات به شانزدهمین همایش روابط عمومی الکترونیک

مهلت ارسال مقاله به شانزدهمین همایش روابط عمومی الکترونیک تا یکم بهمن‌ماه تمدید شد.

به گزارش ماآنلاین، رئیس کمیته علمی شانزدهمین همایش روابط عمومی الکترونیک ضمن اعلام تمدید ده روزه مهلت ارسال مقالات به دبیرخانه این همایش، افزود: از آنجایی که در این همایش اصل مقالات مورد بررسی و داوری اعضای کمیته علمی قرار خواهد گرفت و با توجه به درخواست‌های صورت‌ گرفته در خصوص تمدید مهلت ارسال مقاله به این همایش، مقرر شد تا مهلت ارسال مقالات تا تاریخ یکم بهمن‌ماه 1402 تمدید شود.

محمد سلطانی‌فر اضافه کرد: با توجه به گسترش روزافزون و توسعه کارکردهای فراوان و امکانات بی‌شماری که هوش مصنوعی در اختیار سایر علوم از جمله علوم ارتباطات و روابط‌عمومی قرارداده است و همچنین لزوم آشنایی هر چه بیشتر فعالان این حوزه‌ها با پیشرفت‌های هوش مصنوعی، فراخوان این رویداد با موضوع اصلی «هوش مصنوعی؛ کاربردها، تکنولوژی و فلسفه»، در شهریورماه اعلام شد و استادان، دانشجویان و پژوهشگران در این مدت فرصت داشتند تا آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وی در پایان صحبت‌های خود بیان کرد: با توجه به اینکه این همایش 28 بهمن‌ماه برگزار می‌شود و پروسه داوری آثار نیز نیازمند زمان کافی است، امکان تمدید مجدد مهلت ارسال آثار وجود نخواهد داشت. بنابراین اول بهمن‌ماه آخرین فرصت برای علاقه‌مندان و پژوهشگران خواهد بود.

سیدغلامرضا کاظمی‌دینان رئیس شورای سیاست‌گذاری، محمد سلطانی‌فر رئیس کمیته علمی، سعیدرضا عاملی، یونس شکرخواه، داوود زارعیان، حسن بشیر، شهیندخت خوارزمی و حمید ضیایی‌پرور اعضای کمیته علمی این دوره همایش را تشکیل می‌دهند و بهروز تقی‌پور دبیر شانزدهمین همایش «روابط عمومی الکترونیک» است.

استادان، دانشجویان و فعالان حوزه‌های ارتباطات، روابط عمومی، جامعه اطلاعاتی و هوش مصنوعی می‌توانند تا تاریخ یکم بهمن‌ماه 1402، نسبت به ارسال اصل مقاله خود به آدرس الکترونیکی info@prconference.ir اقدام کنند.

علاقه‌مندان به‌منظور کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این همایش می‌توانند با شماره تلفن ۰۲۱۸۸۳۵۶۷۳۲ تماس حاصل نمایند.

لازم به ذکر است شرکت‌کنندگان در این همایش عضو باشگاه مدیریت ارتباطات یونسکو_ایران خواهند شد و گواهینامه حضور در این همایش را از این باشگاه دریافت خواهند کرد.

شانزدهمین همایش روابط عمومی الکترونیک 28بهمن ماه 1402 در هتل المپیک تهران برگزار خواهد شد.

اشتراک اجتماعی